Ga voor meer energie en een gezonder lichaam
 

Met jouw persoonlijke voedingsplan

 

Je hebt een leuk, maar druk leven, bent ambitieus en besteed graag aandacht aan zowel je uiterlijke als innerlijke mens. Toch ervaar je de laatste tijd meer ongemakken. Je broek gaat misschien niet zo makkelijk meer dicht. Na een maaltijd voel je vaak opgeblazen of moe.  En fysieke ongemakken zijn er ook wat vaker. Je bent niet altijd even vrolijk meer en je maandelijkse periodes vallen je zwaar. Stemmingswisselingen, minder energie en vermoeidheid heb je steeds vaker last van. Je weet dat gezonde voeding belangrijk is en doet hier ook je best voor.  Door de dagelijkse drukte kies je alleen toch sneller voor die pizza, of een kant en klare soep. Gezond eten kost immers teveel tijd, denk je toch?


Maar wat als je zou weten wat voor jouw lijf gezonde voeding is? En je hiervoor ook geen uren in de keuken te hoeven staan? En je hiermee zowel je humeur, je energie als fysieke gezondheid kunt verbeteren? 
Je denkt er wellicht niet als eerste aan, maar hormonen zijn van invloed op ongeveer alle processen in je lichaam. Denk aan je cyclus, je stofwisseling, je humeur, je slaap, je libido, maar ook je gevoel van vitaliteit en energie.
Voeding is een van de belangrijke beinvloeders van deze hormonen. Naast beweging en je mindset.
En het mooie hiervan is, dat je met voeding je hormonen kunt trainen of beinvloeden. Zodat ze weer voor je, i.p.v. tegen je gaan werken!

Wil je ook aan de slag met je voeding? En de inzichten krijgen waarmee je je eigen hormonen kunt trainen?

Dan heb ik dé oplossing, waarbij je zelf niet hoeft na te denken over welke producten je in huis hoeft te halen of wat gezond is om te koken. En waarbij ook nog rekening wordt gehouden met jouw (hormoon) behoeften.

  • Heb je weinig energie?

  • Voel je je futloos of zelfs uitgeput?

  • Heb je veel last van stress? of kun je moeilijk ontspannen?

  • Wil je nu echt van die overtollige kilo's af?

  • Heb je last van slaapproblemen?

  • Ben je 's ochtends niet je bed uit te branden?

  • Of heb je allerlei vage klachten?

paprika_edited.jpg

Kom uit je dip! Breng je hormonen in balans

Ga nu aan de slag met je persoonlijke
 5-weken plan!

Speciaal afgestemd op jouw behoeften

Klacht

01

Welke klachten heb je en welke (hormonale) disbalans speelt er

Inzicht

02

Krijg inzicht en handvatten welke voeding voor jouw gezond is. En hoe je jouw hormonen beter in balans krijgt.

Aan de slag!

03

Ontvang een op persoonlijk voedingsplan, voor 5 weken, afgestemd op jouw behoeften. 

Je ontvangt:

Voor € 99,-  een persoonlijk voedingsplan voor 5 weken, speciaal afgestemd op jouw behoeften.

Dit is inclusief:

Een hormoonanalyse:
Op basis van jouw symptomen krijg je in beeld welke hormonen (mogelijk) uit balans zijn

Op maat advies welke voeding en producten goed zijn voor jouw lijf.

5 weekmenu's op maat  samengesteld.
Met ontbijt,- lunch, - diner, -en tussendoortjes suggesties.
Inclusief recepten, hoe deze te bereiden.

 

Eenvoudige recepten inclusief product tips, waarbij je geen uren in de keuken hoeft te staan wanneer je dit niet wilt.

Wat levert het je op?

  • Een gezonder en mooie lichaam ( al na 5 weken zul je resultaat merken)​

  • Geen hongergevoel

  • Een stabielere bloedsuiker en minder stemmingswisselingen

  • Meer energie

  • Inzicht en handvatten in wat voor jou gezonde en lekkere voeding is.

  • Overzichtelijke en eenvoudige recepten. Snel (voor) te bereiden, dus handig naast je drukke baan en/of gezin.

  • Een goede basis om structureel je voedingspatroon te veranderen en te kunnen blijven genieten van lekker eten

Voor wie geschikt?

Dit past bij jou wanneer je:

- een gezonder en mooier lijf wilt
- een stabielere bloedsuiker wilt met minder stemmingswisselingen
- Precies weer wat te eten en hoe te maken, zonder dat je uren hiervoor in de keuken hoeft te staan

- de handvatten wilt krijgen op het gebied van voeding, zodat je je eigen hormonen in balans kunt krijgen.
- wilt ontdekken welke voeding en producten wel en niet gezond zijn voor jouw lijf
- bereid bent om je huidige voedingspatroon aan te passen en je open voor feedback en tips om dit te veranderen.